Strapatser på jobbet

Jag blir galen snart! Jag har ingen jobbfiilis idag, och sku helst bara vara ifred och fixa mina grejer och gå hem kl fyra. Men nej - idag är det en massa mökä runt omkring med hela tiden pga följande orsaker:

-killen bakom mig hör dåligt, med den påföljd att han skriker när han pratar. Och han är en person som har svårt att vara tyst längre än 3 minuter i rad.
-killen brevid mig lyssnar på radio. Det skulle jag nog kunna leva med, men när musikstilen baserar sig på evighetslånga tangon med 40-tals skrap och finsk pop-musik från 60-talet så tappar man nerverna.
-killen som jag jobbar med och måste fråga en massa av hela tiden talar så sakta att jag inte hör honom genom tangobruset och skrikandet bakom min rygg.

Vill hem.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet