Effektivt veckoslut

Veckoslutet har flugit iväg igen - har hunnit med allt från födelsedagskaffe och storstädning till Matteuspassion via att vara utklädd till Tingeling med matchande juristpojke som Peter Pan =)
Tenten gick förhållandevis bra med tanke på att jag hade varit på sits två kvällar i rad före det, hoppas det blev godkänt så jag inte behöver skriva om den i maj...

Idag stiftade jag dessutom bekantskap med en av mina grannar som tydligen inte diggade att jag dammade mattor på trapphusets balkong, för när jag stod på balkongen kom hon ut i trappan, stirrade på mig utan att säga ett ord och stängde sen balkongdörren. Intressant beteende. Nu är mattorna iallafall dammade och lägenheten vårstädad.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet