Glad fredag!

Dagens roliga:

- Telefonsamtalet från en person som var intresserad av mitt diplomarbete och ville veta mer om resultaten. På måndag blir det pressrelease och förhoppningsvis mer intresserade personer. Spännande!

- Ny dyna inköpt på lunchpausen. I månader har jag nu växlat mellan två dynor; en som ger mig ont i nacken och en som ger mig ont i halsen och semi-täppt näsa. Välj sen mellan att vara allergisk för dynan eller att ha nackspärr. Nu har jag en ny superfluffig men ändå fast dyna som är godkänd av allergiförbundet och som inte borde ge mig vare sig allergi eller nackspärr.

- Middag på fancyfancy restaurang ikväll för att fira färdigblivningen med familjen. Som jag har väntat!

- Det utlovas 18 grader och sol till veckoslutet och vi drar ut i svampskogen.


Taa-taa!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet