Hubert the Hoover

Igår köpte jag ett vackert glansigt svart-och-silverfärgat vidunder av arten Hoover. Alla hans kompisar var köpta och han var ensam kvar i den stora butiken. Någon hade repat lacken, så han var ännu mer övergiven än tidigare. Jag barmhärtigade mig över denna ensamma själ och han lovade mig dyrt och heligt att betala för sitt uppehälle, med alla hans 1200W. Jag har inte ännu berättat åt honom att jag redan äger ett annat silverfärgad, dock mindre, vidunder som huserar över 1800W.
Mitt nya vidunder heter Hubert och bor i garderoben, när han inte ca 2 ggr i månaden, får komma ut och lufta på sig och suga upp allt damm från mattor och golv.

Ok. Nu ska jag sluta skriva dumma inlägg om dammsugare och istället jobba lite.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet