Förtidsåldring

Min ålder är egentligen 35,5 år enligt Vuxenpoäng. Jahapp. Det var ju trevligt. Eller sen int.

Den svåraste frågan var ändå när jag skulle fylla i min riktiga ålder. Det blev totalstopp i hjärnan och jag kunde inte komma på om jag är 23 eller 24. Allt jag kom ihåg var att jag just hade haft födelsedag, men jag måste till slut räkna 2007-1983 för att komma fram till att jag faktiskt är 24.

Dagens roliga sak är förresten att jag fick en plats för utbytesstudier i Göteborg till nästa vår. Så i januari byter jag Tekniska Högskolan mot Chalmers och läser miljöteknik i ett halvår. Kul!

Kommentarer

  1. Ojojoj!! Chalmers! Vad kul! Då Måste jag komma och hälsa på. =)
    Och vuxenpoäng... Jag är tydligen 39.2, usch. För att bli yngre, färeslår dom att jag skulle
    a) _Börja_ dricka öl. (hmm...)
    b) Sälja min bil (hur kan man golfa utan bil??)
    Njaa, kanske jag får vara gammal o nöjd. 8)

    SvaraRadera
  2. Jag fick också det där förslaget om att sälja bilen, men jag har ju ingen. Förslag två var att boka en resa till Kos med that is not going to happen. Så jag finner mig också i att vara gammal...

    Men besök i göteborg - absolut skall du komma! Men måste bara åka dit först... =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet

No mulberry for this girl.