Pampas

Jag har tillbringat helgen i Pampas på bröllop. Österbotten är långt borta, speciellt hemvägen i dag kändes hur lång som helst. I och för sig kan det bero på att det är stekhett ute och klibbigt varmt inne i bilen..
Bröllopet var ok, brudparet var lyckliga och passar ur-bra ihop, redan deras utseende matchar liksom. Vi spelade dessutom förvånansvärt bra och fick nästan en ny spelning tack vare det. Det enda minuset med bröllopet var bandet som spelade hela efterfesten, de var inte riktigt i min smak men jag underhöll mig med tal istället för dans.
På fredagkvällen dumpade jag orkestern och träffade kompis A istället, vi åt god middag på Strampen och cruisade sedan runt lite i Vasatrakten. En bra lugn kväll, mycket tid för att berätta allt som hunnit hända sen vi sågs sist.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet