Årsfestveckoslutet är över

Nu är årsfesten över. Med facit på hand kan man säga att det gick alldeles utmärkt bra; alla verkade digga temat och dekorationerna och vi fick bara positiv feedback. Det enda som jag är lite missnöjd med är maten - dels hade det blivit något strul med kommunikationen så vi hade mat för 200 istället för 250, vilket ledde till små portioner, men sen var maten inte lika bra som då vi provåt den...Men allting annat funkade perfekt, tidtabellen höll och alla var glada och nöjda. Våra blackjack- och roulettebord var en succé!

Idag har jag tänkt ha ledigt, men sen börjar vardagen på nytt igen. Jag måste börja läsa till tenten på lördagen och i det stora hela återgå till studierna. Men idag skall jag njuta av vårvädret och gläda mig åt att årsfesten blev så bra som den blev.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet