Lunch av det längre slaget

Jätte rolig lunch igår - jag hamnade i ett bord med två män som hade varit nationsmedlemmar på 60-talet och de berättade storyn i flera timmar, säkert överlyckliga över att Y och jag lyssnade så ivrigt :)
Efter själva lunchen blev ett litet gäng kvar på typisk nationsefterfest - pizza och bastu - och ännu senare på kvällen flyttade jag mig till en annan förening för att träffa några göteborgare som var på besök här över veckoslutet. C som var en av mina bästa kompisar i Göteborg förra våren var med och det var ur-kul att träffa honom igen så jag blev sen ganska länge på den festen också. Hoppsan.
Summa summarum blev det en ganska lång lunch - som tur fick man vrida klockan bakåt en timme!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet

No mulberry for this girl.