En vår, tack.

Den här våren skulle kunna jobba lite snabbare nu tycker jag (och jag vet att den smälte snön supersnabbt, men lite mer resultat än så kan vi väl få?!?). Jag börjar tröttna rejält på min grå-svarta vintergarderob och längtar till vår- och sommarkläderna.

Allra helst vill jag ha ballerinan och solglasögon och för lite ytterkläder för att man tror att det är varmare än det är och huttra lite i parken för att det hör till på årets första picnic. Men jag kan vara realistisk också. Allt jag ber om är lite sol och lite krokusar och litelite varmare än +5.


Inspirationsbild:


Kanske man borde hjälpa våren på traven och göra en statement och lägga undan vinterkläderna och hoppas på att våren fattar vinken och börjar jobba lite effektivare.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet