Bloggtipset

Dagens bloggtips: Guds blogg. Så twisted att det är mycket underhållande.



Jag gick till jobbet imorse. Jag har nämligen äntligen fixat ett riktigt kontor åt mig själv, på ett moln lite längre bort. Just nu svävar det över Vörå. Men anyway, där gick man med lite skön fredags-feelis och nynnade på ‘What if God was one of us’ när man möter ingen mindre än Adam och Eva. Piiiinsaaaamt!
Vi är ju inte direkt värdlens bästa polare efter vad som hände där i lustgården. Jag blev arg, de blev arga på mig och jorden for till skit. Man skulle ju ha trott att så sur som jag blev skulle jag ha skickat dem till helvetet men jag hade faktiskt lite dåligt samvete för hela grejen. Jag kunde inte släppa in dem tillbaka i lustgården heller. Brinnande svärd är skitsvåra att flytta på när man en gång lagt dit dem. Så det blev himlen.
Nu har jag bara suttit och tänkt på det hela förmiddagen. Borde jag bjuda in dem till brunch eller nåt? Men vad säger man åt någon som mankastat ut från typ bästa festen evör? …Shit…tänk om de läser min blogg!






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet