Slut på deppandet!

Förkylningen börjar ge med sig och livet återvänder. Igår insåg jag att en delorsak till att jag varit så uttråkad den senaste veckan är att jag varit just det - uttråkad. I längden är det inte bra för mig att bara slappa medan B sover och sen leka med samma klossar och böcker och pussel som alltid då han är vaken. Så igår åkte vi på utflykt och sen tog jag fram symaskinen och hade lite julklappsverkstad (mycket nöjd med resultatet!) och idag slängde jag iväg en drös facebookinvites för glöggbjudningar redan innan klockan slagit nio. Lika bra att bota tristessen med att bjuda in någon att mota bort tristessen med!

Kommentarer

  1. Sku vara kul att se vad du syr. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. När det skall bli en julklapp så blir det tyvärr inga bilder så att det ännu är en överraskning för den som skall få gåvan :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet