Flunssa och nostalgi

Urk. Jag är ordentligt förkyld och ligger hemma under täcket med massor av snuva, huvudvärk och 37,5 grader feber. Inte alls roligt, speciellt inte som jag började på juljobbet igår och måste sjukskriva mig andra dagen. Men bättre att vara hemma och nysa än att smitta ner alla kunder. Så nu har jag lånat juristpojkens DVDspelare och fördriver tiden med den. Borde också läsa lite på måndagens tent, men är alldeles seg i huvudet...

På onsdagen var det orkesterns årsfest och i samband med den meddelade jag att jag slutar som aktiv orkestermedlem. Sekunden efter att jag hade meddelat det så ångrade jag typ mig, men jag tror nog ändå att det var rätt beslut. Men är alldeles nostalgisk för det finns en massa saker som jag upplevt genom orkestern och som jag inte skulle ha fått någon annanstans. Och merparten av mina vänner finns i orkestern. Suck. Nu blev jag helt nostalgisk igen, måste bota det med att se på Along came Polly och dricka Jaffa.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet