Mycket på gång

Mycket på gång för tillfället, fullt upp hela tiden och det blir långa dagar i skolan med övningsarbeten och annat. Nästa vecka åker vi och skida, så det finns extra mycket att göra då det är en hel del deadlines medan jag är borta. Det verkar iallafall finnas snö att skida på och bilder som de här får mig att längta efter att skida igen. Hoppas det vackra vädret håller i sig...

På lördag kommer Kårspexet från Stockholm till Finland och vi skall förstås gå och kolla in det nya spexet och sen blir det party efteråt. Kul! Extrakul är det i år iom att jag inte mera kommer som orkestermedlem, så jag får ha på mig vad jag vill - nu blir det svart klänning från Topshop, guldbälte och glitterskor. Det är så sällan man får klä upp sig...
Och för att klänningen skall sitta bättre så är det ananaskur som gäller fram till lördag. =)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet