Socialt värre

Idag har jag varit social typ 90% av min vakna tid - först lunch med familjen på Olo (jätte gott, speciellt sellerisoppan och ankbröstet), åtföljd av en runda på stan med mamma som avslutades med en kakbit på Krulla på Fredriksgatan med gymnasiekompis H. Krulla är nog ett av stans bästa kaféer: goda kakor i stora bitar till skrattretande låga priser (iaf jämfört med esplanadens turistpriser), stora baljor med te och bordsservering. Najs!
Sociala dagen avslutades hemma hos S med hembakat tunnbröd, te, gossip girl och flicksnack i soffan. Mycket lämpligt tisdagskvällsprogram :)

Kommentarer

  1. Hej Anna,

    Kan du briefa mig om Gossip girl? Du har skrivit om det tidigare också vill jag minnas och nu när det började i Finland blev jag lite småivrig eftersom många skrutit med serien. Jag missade ändå första delen pga att jag var bortrest och nu försökte jag kolla in det förra veckan, men missade lite poängen. Säg mig nu alltså, är det värt en chans till från min sida?

    SvaraRadera
  2. Absolut - Gossip girl är värt en chans, om inte annat så för de snygga kläderna!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet