Pysslat klart!

Nu har jag stickat klart min tröja. Jag är grymt stolt över mig själv för att jag lyckats läsa möster och få fram nånting som ser ut som en tröja men med självaktningen i behåll så kan jag nog inte visa mig någonstans i den. Det största problemet med den är att jag valde ett för tjockt garn så det blir väldigt mycket norsk fisketröja-varning över det hela. Och då ignorerar vi att det blev lite fel här och där och att det blev lite skumma hål här och där där det inte var tänkt att det skulle bli några hål. Men ja, kanske jag kan ha den på landet.

Men det är kul att sticka och roligt att se resultat av det man gör - nu har jag redan lust att börja med nånting nytt. Lite mindre den här gången, kanske en mössa...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet