Tänker rationellt

Döm om min förvåning när jag såg att det hängde kvar en hel drös med de här koftorna från Matthew Williamson for H&M ännu idag - jag var nästan säker på att de skulle sälja slut direkt. Men kanske 70e är för dyrt för de vanligaste H&M-kunderna? Anyways så är jag lite sugen på den och tycker att den är fin, men den fick hänga kvar i butiken iallafall - tråkigt med en tröja som alla som man träffar vet exakt varifrån den kommer och vad den har kostat. Man borde köpa den och hänga in den i garderoben och ta fram den om fem år när alla har glömt varifrån den kommer.
Which reminds me - min svartvita Marimekko for H&M klänning är fortfarande oanvänd. Kanske jag borde gräva fram den till Valborg.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet