Dagens bästa betjäning

Förra sommaren köpte jag ett par ballerinan i flätat läder från Rizzo och de följde med mig ungefär överallt (dit något av mina andra fem (sju? tio?) par ballerinan inte fick komma...)
bilden lånade jag från rizzo.se 
Den här våren såg de redan lite lessna ut och skulle ha behövt sulas om, men lädret var i gott skick och därför blev jag lite sur när de sprack på insidan av foten alldeles oprovocerat för någon vecka sedan.

Idag tog jag dem med mig till butiken för att visa upp dem och undrade om det är okej att de går sönder så här fastän jag har haft dem ett år. Hör och häpna så tyckte kassaflickan inte alls att det var okej och gav mig ett par splitternya likadana istället. Hurra!

Vad lära vi härav?
a) det lönar sig alltid, alltid att klaga lite
b) Rizzo har alldeles fantastisk kundbetjäning.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet