Huskurer

Jahapp - andra lördagen i rad då jag är förkyld och ligger hemma på soffan och hoppas på att den här förhatliga snuvan snart skulle dra dit pepparn växer. Snart börjar jag ha slut på huskurer. Hittills har jag provat de här:
- sova dygnet runt
- ta det über-lugnt och se på daytime-television i flera dygn
- tröttna på daytime-television och gå tillbaka till jobbet
- äta bort förkylningen (igår testade jag bland annat om choklad-fondant med chili på Patrona skulle hjälpa. På Patrona var servicen och fiilisen och choklad-fondanten utmärkta, men prissättningen var minst sagt i överkant)

Nu har jag tagit steget längre och skaffat en sån där konstig näskanna och jobbar nu på att skölja bort förkylningen. Ikväll testar jag äta-bort-förkylningen-kortet igen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet