Vardag

Imorgon börjar vardagen. Juristen återvänder till jobbet och lilla B och jag skall börja hitta egna rutiner, men med de här tre bra veckorna i bagaget känns det bra - det känns som att vi alla har hunnit landa i den här nya verkligheten.
För mig var det jätteviktigt att vi båda känner barnet lika bra, att vi båda vet vad han tycker om och hur han vill ha saker och ting, och så har det också blivit tack vare att vi har haft tid att bara vara tillsammans 24/7. Många saker är juristen mycket bättre på än jag just nu när det kommer till lilla B,
Ofrånkomligen kommer det här säkert att ändras nu när jag kommer att vara ensam med bebisen, men vårt lilla team har iallafall en mycket bra grund att stå på, och jag är betydligt mer ivrig än orolig inför den nya vardagen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet