Påfyllning i teskåpet


Bild från härliga Théhuone, lånad härifrån
Efter gårdagens hemmadag vågade vi oss utanför dörren idag och tog oss till de södra stadsdelarna för ett besök på Kaivarin Kanuuna, där det inte fanns något alls av värde idag. På hemvägen svängde jag in via Succés och köpte en sån där mega-bulle och hann ännu via Théhuone för påfyllning i teskåpet medan vi väntade på spårvagnen. Tyvärr hann jag inte dofta i så många burkar och påsar idag, men fick med mig ett nytt Assam-te och ett med apelsinsmak att fylla ut skåpet med.


Tesortimentet här hemma just nu. Variation så det räcker, kan man ju tycka.

Kommentarer

  1. Så fina teburkar du har! Själv dricker jag också massvis med te här hemma. Kaffe vågar jag mig inte riktigt på då det verkar ge lilla O ont i magen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Halva nöjet med att dricka te är burkarna tycker jag! Jag återanvänder dem alla och fyller dem på nytt med något annat så etiketterna stämmer inte längre, men det gör inte så mycket...
      Synd att du inte kan dricka kaffe - men bra iallafall att du identifierat vad han får ont i magen av!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet

No mulberry for this girl.