Show and dinner

I natt har vi haft ett ongoing show-and-dinner koncept med endast en kund som aldrig ville gå hem.

Allt började hur bra som helst med sovdags innan Grey's anatomy. Jag vaknade då han var lessen, tittade på klockan då jag steg upp och gladde mig hela matningsstunden åt att klockan redan var halv tre - yes, nu klarar vi hela natten med bara en matning!
Sure. Klockan var inte alls halv tre utan halv tolv, och efter det vaknade han med cirka 45 minuters mellanrum och ville äta och bli underhållen. Jag måste lära honom att jatkon aldrig är en bra idé, man skall gå hem när kvällens huvudprogram är slut.

Idag är vi lite möra och jag är glad att jag inte har något jobb att gå till där jag måste idka något slags tankeverksamhet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet