Veckoslutet

Det här veckoslutet har jag fått det bästa av många världar: nya upplevelser både på fredag och söndag kväll ute utan barn och familjeliv på landet däremellan.  
Igår konstaterade vi att de nya trädgårdsstolarna kommer att bli bra under äppelträdet nästa sommar bara gräset växer till sig lite och det kommer blommor mellan stenarna. I förmiddags grävde jag fram en annan blomrabatt där jag tänkte slänga ner lite tulpanlökar senare i höst, och där emellan varven hann vi sitta vid köksbordet och snacka långtidsplaner, äta chips och titta på brasan. 

En bilresa senare bänkade jag mig i Kulturhuset i Hagalund för att se "Kiss&Cry" (helt huippu var det förresten - jag kan inte länka från telefonen men kolla här: http://youtu.be/gDKnO4yYGtA). Ibland hinner man med mycket på ett veckoslut!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet