Fredagslycka

Efter torsdagsproblem kommer fredagslycka - jag förde min telefon på service igår när jag till slut tröttnade på skärmen som inte fungerade och idag när jag skulle hämta den, beredd att hosta upp en hundralapp för reparationen, visade det sig att det var skyddshinnan som hade åldrats på något sätt och ställvis förlorat sin ledningsförmåga till skärmen så därför fungerade den inte mer. 20e för besväret och en fungerande telefon igen, hurra!

Lite extra fredags-hurra för att syster och jag hann dricka te och äta chokladkaka i en och en halv timme medan alla (!) barnen som eftermiddagssömn samtidigt - sånt blir man nästan så här lyrisk av:
Giffen lånade jag från alltid lika eminenta supermom 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet