nya stolar!

Nästa vecka går flyttlasset och min pinterest börjar så småningom fyllas med inspiration bilder för inredningen. Det mesta kommer att få falla på plats tids nog när tid och pengar finns men man kan alltid drömma och planera - och fynda på bukowskis market när tillfälle ges!

De här godbitarna är på väg hem till oss - den svarta "Planet" är jag urförtjust i och jag ser den framför mig i vardagsrummet med någon tjusig soffa som kompis. Dessutom kommer den att passa bra med vår lånade Diamond chair!

60-tals stolarna i teak kommer att behöva nytt tyg på sitsen men sen får en eller två av dem kanske stå i hallen eller så får de kanske komma upp i arbetsrummet - jag skulle vilja ha ett låååångt arbetsbord på bockar så att min symaskin kunde stå framme permanent i ena ändan och andra ändan kunde vara datorhörna. Då kunde det ju vara kul med två likadana stolar brevid varann!




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet