Långhelg och veckoplaner

Alla veckoslut borde vara tredagarsveckoslut - det känns som evigheter sedan vardagen, speciellt som förra veckan var lite undantagstillstånd då B var sjuk. 
Vi hade tänkt vara hela helgen på lande men hann sist och slutligen bara vara ute ett dygn innan jag fick bröstinflammation (igen, andra på en månad - suck!), och vi fick komma tillbaka till civilisationen, läkarna och antibiotikan. Resten av helgen blev sen stadsveckoslut, men vi gjorde det bästa av det och träffade kompisar och åt lunch på stan. 

Den här veckan skall jag ta mig ur babybubblan och försöka träffa lite folk - efter en månad sgs utan socialt umgänge utanför mina trygga kretsar börjar jag bli svältfödd på input från andra än juristen, dagmamman och barnen och i det långa loppet blir det lite enformigt. Dags att skicka iväg lite meddelanden och boka kaffeträffar!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet