Nytt år

Här är mormor&morfar ännu kvar i London och juristen har ännu semester, så vardagen efter jul börjar först i medlet av nästa vecka för oss. 


Det har varit så roligt med sällskap de här dagarna och vi har hunnit beta av en massa punkter på vår London-to-do-lista, ätit gott och gjort en hel massa utflykter. Barnen älskar att alltid ha någon som har tid för dem och för oss vuxna är det också som semester i hemstaden med lite liv utanför de vanliga rutinerna. 


Ikväll firar vi nyår tillsammans, även om jag redan förvarnat alla att jag inte tänker vaka till midnatt. Tror inte jag har gjort det på fyra år typ? Nyår är inte så viktigt för mig, hösten känns ofta mer som en nystart än nyår. I vilket fall som helst så kommer år 2017 att föra med sig ganska stora förändringar för oss - vi inleder året här i London men ganska snart blir det dags att flytta tillbaka och sen skall jag börja jobba. Efter över två år hemma då kommer det att bli en stor omställning för alla, men den omställningen börjar iaf jag längta efter - det är dags nu. 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet

No mulberry for this girl.