Nu är julen över

Lika snabbt som den kom så var den över - är hemma i stan igen efter julfirandet. Det var en bra jul, massor av god mat och traditionellt program med julkyrka (visserligen med skränig kör..), julmiddag, julklappar och allt annat som hör till. T och jag åkte i förväg på fredag och vi hann fixa en massa innan mamma och pappa kom - vi bakade julstjärnor och pepparkakshus, rena rama quality time.
Och nu med facit i hand så kan jag återgå till årets julklapp. I år har jag utsett två vinnare i två kategorier:

Kategori "Nyttigt men inte så kul": jobbets julklapp
Kategori "Onödigt men desto roligare": munspelet som jag fick av T (min repertoar begränsar sig dock till Stilla natt än så länge...=)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet