Nyårsafton - uppdaterad

Den här dagen är ju alldeles för lång! Jag är redan klar med alla förberedelser, har tränat, ätit, duschat och fixat musik. Klockan är bara fyra och jag skall vara på restaurangen först kl 8, gästerna kommer kl 9. Jag kan inte börja fixa hår och sånt förrän tidigast 6, så två onödiga timmar finns kvar. Suck. Måste väl spela onödiga spel då. Varför varför tog jag bort Sims från datorn? Det är nu jag skulle behöva tidsfördriv,ju.


-uppdaterad 17.26-
jag orkade inte vänta längre utan började med håret för en halv timme sedan. Konstaterade snabbt att lockar inte var en vinnare, så jag fick ta fram plattången för att radera det som papiljotterna hade åstadkommit. Men det blev bra till slut. Dags att lacka naglarna.

-uppdaterad 18.36-
Nu är jag klar, ska bara packa handväskan och se till att få med mig gästlistan så är det bara att fara. Ska till A på värdinnefördrink innan vi åker till restaurangen, eller rättare sagt; jag fördrinkar och hon fixar sig färdig, hennes dag har visst inte varit lika lång som min...

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet