Hemma igen




Nu är jag hemma igen efter strapatserna på Studentorkesterfestivalen i Uppsala. Den fina bilden av Uppsala slott nappade jag under cortègen på lördag, vem de två som står där är har jag inte en blekblå aning om =)
Uppsala var verkligen jätte fint - grönt överallt och så avslappnad laid-back stämning i hela staden. Jag diggade de olika nationerna och att man gick från en nation till en annan på kvällarna. Dessutom var det fint väder hela tiden istället för det utlovade regnet så sillisen på söndag i gröngräset var en fiilishöjare.

Nu har jag just varit och joggat med M på Fölisön, det gick förvånansvärt bra med tanke på veckoslutet. Dessutom är det så kul att jogga igen när det är ljust ute på kvällarna ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet