hurra - det fungerar!

Min dator a.k.a Smulan är hemma igen och mår prima trots att hon blivit utskälld av fula gubben på servicen som var arg på att jag proppat henne full med både linux och windows. Well well. Så kan det gå.

Under tiden som datorn har varit på service har jag njutit av det ovanligt fina vår/sommarvädret; hela förra veckan och veckoslutet var jätte varma och soliga och dagarna har gått åt till att äta glass på nationens tak. Söndagen blev en jätte skön dag hemma hos mamma och pappa på terassen med couscous-sallad med mango från indien och lite tentläsning däremellan.
Idag på kvällen hade styrelsen jätte rolig ost-och-vin-kväll hos disponenten, mycket snack om sommarplaner och annat onödigt. Kul var det! Det är ganska många som inte jobbar och alltså kan göra mig sällskap om dagarna, eftersom jag gör nånting riktigt vettigt nästa gång den 22 juli då min tyskakurs börjar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet