destination London

Idag åker juristpojken och jag till London, hurra! Jag har varit där bara en gång tidigare och då cirka 6 timmar på väg någon annanstans, så nu blir det kul att se och uppleva staden på riktigt. Jag har lusläst Lonely Planet-guiden och har en låååång lista på allt som jag vill göra - innehållet varierar från seriösa British Museum till mera oseriösa var-är-blå-dörren-från-Notting-Hill-filmen? (som tydligen nuförtiden är svart eftersom ägarna tröttngade på all uppmärksamhet och sålde dörren på auktion...)

Kommentarer

  1. Hej! T-shirten som du frågade om på min blogg är från Spreadshirt på adressen

    http://www.spreadshirt.net/shop.php?sid=72771

    Där kan man välja färg, modell, text/bild, typsnitt o.s.v. själv. De har bra kvalitet på t-shirtarna också. Alla är från märkena Hanes, American Apparel och Fruit of the Loom. Viktigt är att välja "Typ av tryck". Flocktryck är det med sammetsyta, flextryck blir mer "plastigt". Ha en bra dag!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet