Tenter och ansökningar

Sen jag kom hem från london har jag mer eller mindre suttit med näsan i tentböckerna inför tenten som jag hade idag. Det gick helt ok, visste vad de ville veta på alla frågor men hade svårigheter att få fram det ibland...Men i det stora hela tror jag att det gick helt ok, borde nog ha kommit över ribban.

Så nu när det problemet är ur världen så kan jag börja fixa en massa annat. Imorrn skall jag klippa håret, försöka hitta ett par nya jeans, skriva CV och arbetsansökningar och sånt. Jag hittade en firma som gör precis det jag studerar och där jag gärna skulle jobba på sommaren, men det har också lediganslagits ett stipendium för sommarstudier i Wisconsin som jag också skulle vilja ha. Stipendiet är antagligen ganska svårt att få så jag får väl söka både det och sommarjobb och se var det nappar. I och med att jag inte jobbade förra sommaren så skulle det vara bra att jobba nu, annars blir det lite väl lång paus mellan jobbena på CVn...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet