Biljetter till köpenhamn

Idag har vi hämtat ut våra tågbiljetter till köpenhamn - för ca 75euro åker man tåg av och från göteborg till Köpenhamn. Ca 4 timmar tar det och det coolaste är ju nästan att man får åka över öresundsbron!
Vi har bokat sovplats på ett hostell för den ena natten då vi skall vara där - när det bara är en natt är det inte såå petigt med hur det ser ut bara det är bra läge och att man tryggt kan lämna sin väska där. Det visade sig att det hostellet tar betalt för _allting_ från täcke till lakan och förvaringsskåp. Så det blev inte så billigt som vi trodde, men fortfarande mycket överkomligt.

Vad vi skall göra är fortfarande öppet, men lilla sjöjungfrun måste vi väl kolla in. Och så ska jag spana efter kungligheter :)

Kommentarer

  1. Jag rekommenderar en channel boat tour, då ser man allt! Även lilla sjöjungfrun...den e sen påriktit lilla!

    Tina

    SvaraRadera
  2. Jo jag kommer ihåg att den var ungefär samma storlek som jag då jag såg den sist - och då var jag typ 10. Den har knappast vuxit sen dess :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet