Turist längs västkusten

Nu har T åkt hem och jag har hunnit sansa mig lite. Vi har haft det jätte bra och har sett en hel del som jag inte skulle ha sett ensam. Vår lilla hyrbil tog oss långt ut i skärgården (som var väldigt olik den vi har hemma, men också väldigt vacker) och ut på smala skogsvägar för att titta på hällristningar från järnåldern...
Två dagar var vi också i Göteborg - shoppade lite och åt lunch på stan och sånt. Idag var det så fantastiskt väder så vi satt på en uteservering nästan hela eftermiddagen och bara njöt av hur varmt det var. Nu är min nästipp brun. Tyvärr blev mina fötter inte lika smickrande bruna - nu har jag nämligen en rand tvärs över vaden där mina leggings slutade...

Ikväll skall jag ännu försöka studera lite - har mycket att göra den här veckan innan jag åker till Köpenhamn på lördag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet