Mellanrapport

Det känns som om jag skulle ha varit här i evigheter eftersom vi har hunnit med så mycket och ändå åker jag hem först imorgon. Vår utflykt på landsbygden var very nice och precis som jag hade tänkt mig fast bättre: lite emmerdale i kubik över det hela. Vi sov på ett bed and breakfast mitt i en nationalpark där det var vildponnyn utanför fönstret på morgonen, åkte ända ut till den sydvästra udden och såg massor och massor av får och gröna kullar.

Igår gjorde vi en dagsutflykt till Bath och såg de romerska baden - fint och välbevarat men massor av turister överallt, på somrarna måste det vara överfullt när det var trängsel i november... Däremellan har vi hunnit gå på Halloween-party där de flesta hade satsat enormt på sina kostymer (men scooby-doo var ändå bäst!) och stiftat grundlig bekantskap med engelska pubar.

Ikväll blir det Bondfilm!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet