No mulberry for this girl.

Just som jag äntligen hade bestämt mig för att det får bli en Mabel i färdigblivningspresent till mig själv och som jag målmedvetet vandrar in i Mulberrybutiken för att investera så meddelar de mig att Mulberry inte tänker ha Mabel i sin kollektion på åtminstone ett år. Och det sista exemplaret såldes samma dag.

Nu får jag tänka om. Nästa vecka får de in Alexa - den har varit min reservplan så jag får gå och kolla in den istället men den känns inte lika rätt som mabel. Äh.

Kommentarer

  1. Nou! Har du kollat att den finns inte i deras webshop? Där fanns i alla fall några färger.

    SvaraRadera
  2. I know - helt sjukt störande. I webshopen har dom bara kvar mabel maxi och mabel holdall som är de större modellerna och jag ville ha bara vanlig mabel.

    Man skulle säkert kunna få den från nån webshop utomlands men jag vill helst vara 100% säker på att det är äkta...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet