Sommarnostalgisk

Mitt förkylda jag är mycket förvånad över hur snabbt den här måndagen går. Jag tror att det beror på att jag äntligen äntligen kom ihåg att ladda iPoden och har varit försjunken i den hela dagen.

Efter att Spotify kom in i mitt liv och min dator har iPoden för det mesta legat oanvänd och definitivt ouppdaterad och nu är den som ett dokument av sin tid - fullproppad av Gwen Stefani och Nelly Furtado och annat som hörde till den där varma sommaren för några år sedan då jag bara låg i parken och solade på dagarna och idkade terassliv på kvällarna och grillade korvar på en kolgrill som R och M och jag köpte tillsammans för 16.90 på Clas Ohlson.
De bästa sommarminnena är såna där sorglösa sommarminnen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet