SATC2 - the review

Okej. Alla har sågat SATC2-filmen och därför kanske det här inte är helt kosher, men jag diggade faktiskt den. Man måste bara ta den som det är, och inte förvänta sig djuplodande samhällskritik. Faktum är att jag tyckte att den var bättre än den första filmen - men A och jag kom fram till att det antagligen beror på att vi nu förstod att förvänta oss en film, och inte som förra gången då vi förväntade oss TV-serie på filmduk och fick film.

Jag tyckte det var najs. Supernajs. Underhållande och snygga kläder och så mycket mer än det behöver det inte vara. Och fastän den var 2½ timme så kändes det inte alls långt.

Om det kommer regniga vardagssommarkvällar så skulle jag till och med kunna tänka mig att se den en gång till.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet

No mulberry for this girl.