Vårstädning pågår

Den här tiden på året får jag alltid sån lust att städa alla skåp och slänga så mycket som jag bara hinner. Igår fick jag för mig att klädrummet behöver en omgång, så idag styrde jag kosan mot ikea (alla städprojekt börjar med att köpa plastlådor att organisera grejer i). 
Familjeparkering på ikea
En eftermiddag senare har jag rivit ut det mesta ur klädrummet, städat, radat grejer i nya lådor och skrivit nördiga lappar på dem (organisationsnörden i mig älskar att märka lådor enligt innehåll!)  och rensat ut en stor påse att föra till UFF. Nu skall jag bara få juristen att kolla vilka av hans mössor och halsdukar man får slänga och sen är det klart och betydligt mer välstädat och organiserat än tidigare. Den här gången blev det till och med nästan klart innan jag tröttnade på det hela!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet