Födelsedagen

Födelsedagstisdag idag - juristen och lilla B väckte mig med sång och champagne och sen åt vi frukost tillsammans på Fazer innan juristen gick till jobbet. Vi tjuvstartade egentligen firandet redan igår med middagsgäster här hemma: nudlarna och rispappren från torsdagens shoppingrunda omvandlades till riktigt lyckade vietnamesiska vårrullar och jag har fått så fina presenter att jag känner mig mer än lovligt bortskämd. Nästa vecka skall jag gå och välja ut en av dem, nämligen en ny symaskin - det ser jag fram emot!


Kommentarer

  1. Grattis på födelsedagen!! Härligt med frukost på Fazer, det tror jag att jag skall boka in också nån morgon :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jo, det känns lyxigt att äta frukost ute också på vardagar!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet

No mulberry for this girl.