Efter Stockholm

Hemma igen efter ett veckoslut i Stockholm - det känns som om jag skulle ha varit borta hur länge som helst, och jag är nästan lite förvånad över att allt är som vanligt här hemma. Det enda som skvallrar om att jag varit borta är en ny jobbkavaj i garderoben, en hög med nya skönhetsprodukter i badrummet (Sephora är kanske den farligaste butiken för en skönhetsjunkie som mig) och det faktum att jag nästan ännu är mätt efter gårdagen då vi knappt gjorde nånting annat än gick från frukost till fika till sen lunch. Överlag var det mycket fokus på mat - långa middagar på både fredag och lördag, caféfrukostar och eftermiddagsfikan för att orka shoppa vidare. För mig var det bästa av allt ändå det att vi hann prata så mycket att vi kom förbi vad-har-hänt-sen-vi-sågs-sist-snacket och hann diskutera allt möjligt annat också. 
Utmärkt koncept det här med veckoslutsresor!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet

No mulberry for this girl.