En lovsång till sociala medier

Tiden då jag använde facebook till att exponera hela mitt liv är antagligen förbi - nuförtiden är facebook mest en outsinlig informationskälla för mig. Det finns alltid nån som vet eller som känner någon som vet det man undrar, och det är mest i grupper med olika inriktningar som jag är aktiv nu. Idag skulle jag ändå vilja spontansjunga Facebooks lov när jag efterlyste en Stokke Table Tray till landet på en second hand-grupp för vårt grannskap och 20min senare hade jag fått napp. En femtedel av priset och på promenadavstånd från oss. Perfektion!

Kommentarer

  1. Haha, nu inser jag ju att jag har varit in på din blogg också :D Hur var det nu med den lilla världen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Världen är allt bra liten ibland...

      Radera
  2. Hallå vad häftigt att du har bloggat så länge och genom olika stadier livet! Det är lite så jag misstänker att det kommer bli för mig... :)

    Håller med det här med Facebook, använder lite som marknadsföringskanal men mest i grupper med vänner hemifrån, olika nätverk osv - för det syftet är det galet bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det håller jag med om - till just sånt är Facebook perfekt!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet

No mulberry for this girl.