Den magiska gränsen

Jag är förvånad och glad - fastän min blog bara har funnits till i en vecka så har 100 typer redan varit här och sett den. Hur dom har hittat den är ett mysterium - det finns ju inga länkar och ingeting och det är inte som om jag sku ha berättat till hela min omgivning att jag har en blog, och ännu mindre har jag berättat om var den finns. Kul!
Nu gäller det bara att skriva sånt som nån vill läsa också, det är där som det knepiga kommer in i bilden. Jag tror jag ska äta mitt mellanmåls-äpple och fundera på saker att ta upp i min blog.

Kommentarer

  1. Ville bara säga hej och tala om att jag gillar din blogg!
    Ville visa att jag är en av de där 100 som törs synas...
    Kör på så fortsätter jag läsa...
    Hittade dig hos min favorit sedan ett tag tillbaka, Kreti och Pleti...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet