Kan det inte bli höst snart?

Först håller man på och längtar efter sommaren i flera månader, och när den har varat i en nån månad så börjar man längta efter höst och vinter. Jag har nått det stadiet nu; ett säkert tecken är att jag är mer intresserad av höstmodet än bikinin på rea. Dessutom vill jag tillbaka till det trygga studielivet då man kan bli hemma och sova om man inte orkar upp till föreläsningen som börjar 8.15.
På tisdagen råkade jag nämna till mina flick-kompisar att jag längtar tillbaka till studierna, men dom delade inte min entusiasm och ville inte alls planera vilka kurser vi eventuellt skulle kunna gå tillsammans. hrmpf.
Men mest längtar jag till hösten för att då får jag använda min nya fina röda höstrock. Överväger att skaffa matchande röda gummistövlar med snörning till - hoppas det blir en regnig höst...

Kommentarer

  1. hej! din länk funkar inte riktit, eller den visar inte din jacka :( för ja vet ju ja som sett den irl.
    Kram Samantha

    SvaraRadera
  2. jo jag märkte det också just så jag tog bort linken..

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet