Överskattad Aviator

Igår fick jag världens städ-impuls, höll på i flera timmar men utan så mycket synligt resultat tyvärr.Allting blev på hälften, det enda jag slutförde var badrumsstädningen, men märkte i morse att mitt golv inte alls blev så fint skurat som jag hade hoppats...Mest samlade jag bara ihop skräp i stora påsar som sen blev stående i tamburen, fick ut den sista först i morse.

Efter den ansträngande städningen tog jag en joggingrunda - hittade en ny ganska bra runda att springa - förbi fotbollsstadion och ishallen sen till simstadion och ner förbi olympiastadion och hem. Underligt nog blev det bara nedförsbackar om man springer den rundan, om man springer direkt till simstadion är det en grym uppförsbacke där men nu försvann den liksom. Very weird.

Som avslutning på kvällen sku vi titta på slutet på Aviator, men jag orkade bara en timme ungefär och sen somnade jag och missade slutet. Han var ju helt skum den där Howard - jag förstod liksom aldrig varifrån den där bakteriefobi-grejen kom och sen blev han bara döv mittiallt. Men hon som spelade Katherine Hepburn var bra,men hon fick väl en oscar också tror jag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet