Så här efter lunch blir jag alltid så sömnig och sitter och halvsover i en timme innan jag kan börja göra nånting vettigt igen. Idag tror jag att jag halvsover lite längre, för det enda som finns på min to-do-list är arkivering och jag känner mig inte arkiveringsmotiverad just nu.
Nästa vecka måste jag skärpa mig på jobbet och göra nånting vettigt, för chefen kommer tillbaka från semestern. Jag hoppas på att få fortsätta jobba här på hösten, men om jag inte gör nånting vettigt på jobbet kommer dom inte att vilja ha mig - jag betvivlar att dom vill betala lön för att jag kommer till jobbet och surfar och bloggar i 8 timmar.
Men före nästa vecka är det veckoslut och då är det kräftskiva, det ser jag fram emot!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet