Arbetsintervju

Arbetsintervjun idag var lite skum. Killen som intervjuade mig var precis av samma typ som mina 3 tidigare chefer på samma firma - dom är iallafall konsekventa på den fronten... Han pratade mest själv och ställde hemskt få frågor, och de frågor han ställde så ställde han ofta flera gånger så jag måste bl.a. förklara 3 ggr vad som motiverar mig. Very weird. Men jag tror att det gick helt bra, han verkade imponerad av mina språkkunskaper och min aktivitet inom nationen och så. För första gången frågade nån mig på en arbetsintervju om vad jag sku villa ha för lön och jag drog ju förstås till med TEK-rekommendationerna, och han verkade helt positivt inställd till dem. Så det skulle iallafall vara ett välbetalt jobb, annat än det som jag har sökt och jätte gärna skulle vilja ha på Handels- och industriministeriet...Nästa vecka sku han höra av sig och berätta hur det gick.

Nu skall jag laga mat åt flickorna, Desperate Housewives-kväll hos mig idag. Bara två avsnitt kvar, spännande spännande.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet

No mulberry for this girl.