Pizzastrul

Idag åkte syster T och jag hem till mamma och pappa på kvällen, men det fanns ingen mat hemma så jag åkte efter pizza åt oss. Beställde en vanlig tropicana och en family-size-pizza med rucola, parmaskinka och parmesan. Sen när jag sku komma efter dem 20 minuter senare så gick pizzan sönder när dom tog en ur ugnen så sen måste jag vänta 10 minuter till. Bara för att märka när jag kom hem att family-size-pizzan med god rucola hade blivit en family-size degig sak med bolognesesås. Grejt.

Den här veckan är fullspäckad med program, årsfesten är på lördag och det är en massa program ihoplänkade med den - sångkurser, danskurser, etikettkurser och månadsmöte att ordna och fixa. Plus utländska gäster att ta hand om. Men kul blir det också, ingen tvekan om det.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet