Första vårdagen

Idag är det vår i luften - solen skiner och fåglarna kvittrar och termometern visar rentav +7 i solen och det droppar från taken.
Igår var jag på medicinestuderandenas årsfest och representerade nationen. Det var helt kul, mycket fler bekanta än jag hade räknat med och sen är det alltid kul att klä upp sig i långklänning. Medicinarna lägger upp ett spex varje år och premiären var igår före årsfesten. Det var helt ok även om man märkte att alla var nervösa pga premiären, så jag tror att det blir bättre när de har blivit varmare i kläderna efter några föreställningar.
Imorgon skall jag på arbetsintervju - arbetsuppgifterna som det gäller verkar riktigt bra, men firman som erbjuder dem är jag inte sååå intresserad av, har jobbat där redan 3 somrar och skulle gärna se nånting annat också. Men som studerande kanske man inte har råd att vara kräsen....
Nu skall jag tvätta fönstren så vårsolen kommer åt att skina in.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet