Mera intagningar

Idag hade vi vår egen intagning. Mitt deltagande var begränsat till att vara med på styrelsens punkt och grilla lite korv till dem och sånt, men det var kul ändå för det var så fint väder och för att det alltid är kul att se på när 11 personer fastbundna i en ölkorg försöker göra nånting samtidigt. Men jag tror att vi hade mera fiilis då jag själv blev intagen för måååånga år sedan. Eller sen har jag bara blivit gammal och alla mina minnen har blivit offer för minnesförvandlaren som gör att man bara kommer ihåg allt det roliga...

Överlag har man sett en massa intagningar på stan hela veckan, igår när jag kom hem vid elva-tiden var kön till Onnela überlång och bestod endast av studeranden i lila halaren som alla var utklädda till nånting. Det osar intagning lång väg...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet